Voetjes van de vloer! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Voetjes van de vloer! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Voetjes van de vloer!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 Oktober 2010 | Verenigde Staten, New Haven

Het is alweer een week geleden dat ik voor het eerst begon op het lab. In deze week heb ik voor het eerst muizen gedood, echt cru; Semih noemt me nu alleen nog maar 'murderer' en de aanblik van die muisjes die worden vergast is toch niet fijn.
Ook is het een week geleden dat ik kennismaakte met iedereen hier op het lab. Ik moet toegeven; het zijn toch wel echte nerds die hier keihard aan het werk zijn.
Neem nou Sarah; ik ben nog niet geheel achter dr leeftijd maar ik denk dat ze 40 is, single en wanhopig op zoek naar vrienden om dr tijd mee door te brengen. Prima wijf hoor, maar wel een beetje vreemd; had al na 2 dagen de habit om mij 'niccie' te noemen, toch iets wat vooral intimi doen!
Of Ying: een onzekere chinese (of misschien wel japanse, ik haal het altijd door elkaar) die stil en hard werkt, maar ondertussen wel vet aardig is en mij helpt om een kamer te zoeken.
Nee neem dan Chris: de enige man op het lab, houdt van curryworsten (bleeegh) en maakt tijdens de lunchpauze altijd een kruiswoordpuzzel.
Valeria dan: een fellow die al 3x op huwelijksreis is geweest en het er lkkr van neemt, maar wel keihard werkt. Ze komt uit Bolivia, is maar 1.40 lang (ik lijk echt een reus naast haar) en staart in microscopen (o en zij heeft me geleerd om muizen te doden en open te snijden).
Haa, gelukkig zit Dani hier ook; 3e jaars med student, net klaar met 'the boards' en nu een jaar research aan het doen. Ze komt van Vanderbilt, Tenessee en haar vriend studeert op Yale. Echt aardig meisje met wie ik goed kan opschieten. Zo had ze me afgelopen zaterdag uitgenodigd om bij haar te komen eten (geen NY dus afgelopen weekend), daarna Froyo's gehaald (frozen yoghurt; je betaalt voor het gewicht van wat je in je bakje stopt = heel veel marshmallows want die wegen niet veel) en naar de Sigaren bar van Jodie Foster geweest (heeft hier gestudeerd, net als veel andere bekende acteurs). Oo en of we nog naar Bar Barcelona wilden komen, omdat er een verjaardagsfeestje was van een med-student. Al met al een gezellige avond, waar het Grolsch bier $10 kostte (ik zou ze wel eens trakteren op een echt hollands biertje *slik* het maakte wel dat ik er extra van genoot!) en ze nog steeds Milk Inc draaiden om de voetjes van de vloer te krijgen.
Ga maar weer verder met mn proeven...
Keep you posted!

  • 19 Oktober 2010 - 13:08

    Joost:

    Hé Nicole,
    ik weet wat ik de volgende keer mee moet nemen naar New York. Een kratje Grolsch. Of misschien Jupiler. Kennen ze vast nog niet.
    Snij ze.
    Doei,
    pa

  • 19 Oktober 2010 - 15:47

    Regina:

    Haai niccie(ben wel n intiemie toch hahha:p)
    Vet je verhalen, goed te lezen dat je je vermaakt! Hier gaat het leven ook zoals altijd..we hebben de eerste tietcie vergadering gehad gister..waarschijnlijk heb je de notulen net binnen! Ik zal ze ook nog even lezen.
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal!
    Liefs en knuffels!

  • 19 Oktober 2010 - 20:38

    Catherine:

    Haha Nicole, wat een aparte mensen heb je om je heen. We hebben vanavond fam-eten gehad want Mariet is over uit Aussie. Gezellig met alle baby's erbij. Leuk om te lezen dat alles goed met jou gaat. Veel plezier en blijf schrijven. Grtjs Catherine

  • 20 Oktober 2010 - 07:42

    Maria:

    He niccie! Haha :p Leuk je verhaaltje weer te lezen! Veel plezier daar en met je muisjes! X

  • 20 Oktober 2010 - 07:44

    Maria:

    Komen er trouwens nog fotos?? Ben benieuwd! X

  • 24 Oktober 2010 - 18:58

    Gregory:

    Hey Nicole! Erg leuk om je updates een beetje te volgen via dit medium. Het klinkt in ieder geval of je het ontzettend naar je zin hebt met al die gekke lui om je heen! Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende stukje!

    Gros Bisoux!

    Greg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 26518

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: