Eerste dagen op het lab.... - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Eerste dagen op het lab.... - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Eerste dagen op het lab....

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, New Haven

Stel je voor: het is prachtig weer, de zon schijnt en het waait (!), zit ik dan, op het lab met mijn medelabgenoten te lezen... heel veel te lezen.... zodat ik bekend raak met de wereld van schildklierziekten.
Scott neemt me overal mee naar toe in het ziekenhuis, research bespreking hier, dosimetry proposals daar, research everywhere!
Afgelopen week was een week van vooral veel rondopen en rondrijden met Semih om New Haven te leren kennen. Het is hier echt ontzettend mooi, echt een oude campus met alleen maar kastelen en upperclass students. Vet! Nou nog een ingang vinden zodat ik de dorms van binnen te zien krijg en wat vrienden kan maken. Iedereen zit hier in zijn eigen wereldje keihard te studeren, en ondanks dat ik gister met een meisje had afgesproken, moet ik het studentenleven hier nog ontdekken! Hoe anders is het mooie Mokum met al je vrienden om de hoek die altijd wel een terrasje willen pakken.
Vandaag heb ik ook een fiets geregeld om hier rond te rijden, hoef ik tenminste niet 45 minuten (!) te lopen naar het lab en ben ik lekker mobiel! Ben gelukkig zonder kleerscheuren aangekomen, ha en moet zo'n heel suf helmpje op (verplicht in deze staat), wat een gekken op de weg!
Ik moet zo naar class dus nu nog even keihard alles doorlezen.
O en NY staat waarschijnlijk op het programma voor aankomend weekend. It's exciting!


  • 12 Oktober 2010 - 15:01

    Maria:

    Hee nic! Hoe is het? Super leuk om je verhaaltjes te lezen! Ik mis je hier! X

  • 12 Oktober 2010 - 15:49

    Wim Bax:

    Ha die Nicole,
    Leuk om op de verzendlijst te staan. Ben altijd gek op dit soort avonturen. Ik wens je een prachtige tijd !!
    Wim

  • 12 Oktober 2010 - 17:21

    Tessa Van Dam:

    Lieve Nicole,
    Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt in New Haven. Leuk om je belevingen te lezen. Heel erg veel plezier en succes met je stage, geniet ervan!
    Liefs Tes xx

  • 12 Oktober 2010 - 17:28

    Beth Kolle:

    Hi Nicole - I just heard the news about Yale from Lena - congratulations! She said you might come to Seattle - you're always welcome to stay with us if you'd like. Sloane and Lily would love to see you if you get to San Francisco.

  • 13 Oktober 2010 - 13:56

    Wil:

    meer!

  • 13 Oktober 2010 - 14:17

    Nic:

    Dag grootste avonturier!

    Zit het studentenleven niet in die Dorms? Zoek de beer cans! Anyway, veel te stoer dit! Veel gekke dingen doen zou ik zeggen, maar niet te veel he!

  • 13 Oktober 2010 - 15:05

    Bouwien:

    hahahah zie je al helemaal voor me met die helm op je kop, nice! hee houd ons even op de hoogte he, ook als je een mooie yaler (?) aan de haak slaat ;)
    smak, bouwien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 26446

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: