Februari 2011 - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Februari 2011 - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Februari 2011

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Maart 2011 | Verenigde Staten, New Haven

Terug in New Haven en niets is meer wat het was. Alle zekerheid die ik dacht te hebben, die ik opgebouwd had in de paar maanden dat ik er was, is in een keer verdwenen.
Jasper, mijn maatje, is afgelopen 12 februari omgekomen bij een auto-ongeluk in Milaan. Hij zou daar voor een maandje onderzoek doen en was er net 1,5 week. Hij had met een paar Milanese professoren aangepapt, was dolenthousiast en zou daar wel even van het echte leven genieten; lekker weer, heerlijk eten, lekkere wijn en een mooie stad. Niet wetende dat hij daar nooit meer levend van terug zou keren. Dat hij zijn laatste vliegreis zou maken in een kist naar zijn ouderlijk huis. Mij restte niets anders dan gelijk naar Nederland te gaan, zijn spullen mee te nemen en afscheid te nemen. Afscheid van wat zo mooi was, maar veel te kort, van iets dat zo speciaal en intens was, dat ik nog steeds niet geloof dat het er niet meer is.
De brieven naast mij op zijn deur getuigen van een groot verlies...Hij is er niet meer, geen biertjes meer tot laat... geen avonturen meer in de States...niet meer samen tegen de rest van de workaholic Amerikanen... het is zo oneerlijk. Het voelt als een nachtmerrie van waaruit ik nog steeds zo graag wakker wil worden, dat mijn dromen echt lijken. Ik moet opboksen tegen het verdriet, dat afbreekt en waarachter het leven weer mooi en intens is. Deze les had ik niet nu al willen leren...
Ik laat me nu echter niet meer tegenhouden om af te maken waar ik aan ben begonnen.

Keep you posted.
Liefs,
Nic




  • 06 Maart 2011 - 22:18

    Pa:

    Hé Nicole,
    top van je om toch weer te schrijven op je blog.
    Het gaat allemaal goed komen.
    Hou je taai.
    pa

  • 06 Maart 2011 - 23:17

    Gregory D:

    Heftig Nicole. Sterkte in ieder geval!

  • 06 Maart 2011 - 23:56

    Oscar:

    Houd je kin omhoog kleine

  • 06 Maart 2011 - 23:58

    Yannick:

    Wat een vreselijk nieuws, Nicole. Hopenlijk kun je het een plek geven. Liefs en sterkte.

  • 07 Maart 2011 - 00:21

    Beth In Seattle:

    Dear Nicole, I could only understand a bit of the Dutch in your message, but it seems your friend Jasper was killed in an auto accident in Milan, is that right? I am so sorry for your loss, my dear. What a horrible thing to happen, and what an empty spot in your life without your friend. All my sympathy goes to you and his friends and family.

    Love, Beth

  • 07 Maart 2011 - 07:13

    Ingrid:

    Jezus lieverd! ik denk aan je hoor!xxxx

  • 07 Maart 2011 - 07:47

    Brigit:

    lieve nicole,
    het blijft echt ongelofelijk!!! Je bent zo sterk! xxx brigit

  • 07 Maart 2011 - 08:16

    Jordi:

    Hi Nicole,

    Wat super heftig, maar ook onwijs knap en mooi geschreven.

    Heel veel sterkte en groetjes.

  • 07 Maart 2011 - 08:25

    Catherine:

    Lieve Nicole,

    Wat heb je dat prachtig en krachtig omschreven. Ik hoop dat je daar in de States jouw draai snel weer zult vinden. Sterkte en dikke kus Catherine

  • 07 Maart 2011 - 08:35

    Willie:

    mooi verhaal Nic. ik denk aan je, heel veel sterkte. en heel veel liefs!

  • 07 Maart 2011 - 08:42

    Mom:

    Sweetie: Life is full of the beautiful moments that are sometimes overshadowed by intense sorrow. You will eventually remember those moments with joy. Keep strong, Love, Mom

  • 07 Maart 2011 - 08:46

    Koen:

    Sterkte nicole!

    x

  • 07 Maart 2011 - 09:00

    Daya:

    lieverd, wat fijn dat je dit met ons deelt. Weet dat er er zoveel mensen om je heen zijn die met je mee leven. heel erg veel sterkte de komende tijd lief en in ik denk aan je! dikke knuffel

  • 07 Maart 2011 - 09:30

    Carmen:

    Lieve Nic,

    Heel veel sterkte en weet dat ik altijd aan je denk! Heb echt bewondering voor je!

    Liefs,

    Carmen

  • 07 Maart 2011 - 11:24

    Rozemarijn:

    Hi Spetter,

    Heel mooi geschreven... en heel moeilijk om er mee om te (leren) gaan. Maar weet zeker dat het je gaat lukken en je je verblijf toch nog op een andere manier kan afsluiten. Sterkte spetter...

    kus Roos

  • 07 Maart 2011 - 12:47

    Wendy:

    Sterkte daar lieve Nic! Hou je taai, liefs xXx

  • 07 Maart 2011 - 14:44

    Francis:

    Hey meis,
    Ik hoorde het nieuws al van Casper. Ontzettend veel sterkte met deze ongeloofelijke gebeurtenis, ik kan me niet voorstellen hoe dat je moet doen voelen.
    Heel veel liefs en heel veel succes!
    x

  • 07 Maart 2011 - 17:26

    Peter B.:

    Ha Nicole,
    Lezende al de reacties op jouw intense gevoelens die je zo mooi kan verwoorden, zie ik dat je heel veel vrienden hebt, die een ruggesteun voor jouw zijn in deze moeilijke tijd. Sterkte meid.

  • 07 Maart 2011 - 22:34

    Thomas:

    Lieve Nicole,

    Wat verschrikkelijk dat dit moest gebeuren! Heel veel sterkte en als ik iets voor je kan betekenen hier in Nederland, let me know!

    Ik denk aan je!

    Liefs Thomas

  • 08 Maart 2011 - 10:00

    Marian:

    Nogmaals een heel dikke knuffel! En je weet me te vinden!
    Kus

  • 08 Maart 2011 - 11:26

    Stephanie:

    Sterkte nic, jij kan dingen!! x

  • 08 Maart 2011 - 13:41

    Kiki:

    Lieve Nicole,

    Normaal lees ik je verhalen en reageer verder niet, want je hebt vrienden dichterbij waar je veel mee kan delen..
    Maar nu wil ik je even een hart onder de riem steken, en niet door te zeggen 'het komt wel goed'. Want nee dat komt het niet, het wordt niet meer... nooit meer... maar wel door je gewoon via deze weg een dikke kus en knuffel te geven. Omdat zelfs IK (dus iedereen belangrijker dan ik al helemaal!) er voor je ben... je hebt mn telefoon nummer, als je weg wilt zijn met iemand waarmee je niet hierover praat maar veel te veel hebt bij te kletsen!
    Je vindt je weg wel meisje...

    Dikke kus en zeker tot snel, gaan we alle sjit eruit varen in de zomer!
    Kiki

  • 09 Maart 2011 - 20:17

    Frits:

    sterkte Nicole!!

  • 10 Maart 2011 - 08:31

    Anne:

    Wat een mooi bericht nic, ik voel mee.
    liefs Anne

  • 10 Maart 2011 - 11:39

    Vivianne:

    Heel veel sterkte lieve Nicole.
    Keep ya head up, don't let it get you down.

    X Vivianne

  • 14 Maart 2011 - 14:06

    Rogier:

    Goed dat je doorgaat en je nog even gesproken te hebben!

  • 16 Maart 2011 - 19:12

    Jolanda Vd Z:

    hey nicole

    wat een triest verhaal, we leven echt met je mee had wel al het een en ander gehoord van de meiden in de winkel maar als je het dan zo leest.....
    hou je taai en we denken aan je x jolanda en piet

  • 09 April 2011 - 20:08

    Ieke:

    Hey Nicole,
    mooie verhalen.... vooral de botox lippen die parmantige voorbij liepen :-)!!! Blijf schrijven, het zijn zulke goed opgeschreven verhalen. Het is genieten om ze te lezen. Veel liefs, ieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 26532

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: