Change! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Change! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Change!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 Maart 2011 | Verenigde Staten, New Haven

Change of scenery... dat is de sleutelzin om de tijd hier door te brengen.
Met studiegenoten uit Boston in NYC rondslenteren voor een weekend; central park, Times Square, Battery Park, uit eten in Soho, clubben in Noho, slapen op Broadway.... niet verkeerd!
Of ineens het spontane plan uitvoeren om met Dani mee te gaan naar Miami. 2 dagen voor haar vertrek besloot ik ook maar een ticket te kopen. Palmbomen, 28 graden, een zwembad en lekker eten werden me beloofd. En het werd allemaal meer dan waar gemaakt. Miami, het Cuba van Amerika was een hele belevenis. Ik verbleef bij de Braziliaanse familie van Dani, die allen minimaal een kop kleiner waren dan ik, wat voor gekke taferelen zorgde wanneer ik met deze vijf kleine mensen over straat liep, hier ben ik GROOT!
Mensen zijn hier allemaal zeer gefocust op het uiterlijk; botoxlippen en facelifts lopen parmantig op hun hoge hakken voorbij, Arnold S. is hier het voorbeeld voor vele mannen, het huis waar Versace is vermoord is de trekpleister op South Beach en terwijl ik in mijn spijkerbroek en slippers rondloop word ik met een schuin oog aangekeken... dat KAN echt niet!
Desalniettemin was het ook een fantastische getaway. Zo gingen we met de boot naar 'The Keys' (tropische eilanden voor de kust van Florida, waar je voor anker kan liggen en heerlijk kan ronddobberen), 's avonds naar de musical (Jersey Boys) en lekker rondrijden en de verschillende delen van deze stad verkennen.
Weer terug in New Haven, het regent nu, sneeuw is voorspeld en het vooruitzicht is nog niet veel beter... hm..toch maar weer een weekendje weg plannen?
Nu weer hard aan het werk, een weekend weg betekent immers een weekend doorwerken. Oh well, keeps my mind busy!
Cheers!
Nicole



  • 23 Maart 2011 - 14:30

    Celine:

    En nu..... Austin ;)
    Hier is het 25 graden. Dit weekend heerlijk gedobbert op town lake.
    Kus

  • 23 Maart 2011 - 14:52

    Ingrid:

    Hee Nic! Miami! Chillend! :)!! balen dat je nu weer in de sneeuw zit (zal ik je dan toch maar jaloers maken over het feit dat de lente hier officiel is begonnen?)

    XX

  • 23 Maart 2011 - 15:50

    Daya:

    Groot?!?! voor mij zal je altijd een kleintje blijven :P wel lekker even een zonnetje! hou je taai schat! kus

  • 23 Maart 2011 - 16:49

    Mom:

    Hi sweetie:Pleasure is a reward for hard work. Keep yourself on schedule and don't hesitate to spoil yourself. Here, good weather means hard work in the yard and maybe cleaning out someone's stash from years of collecting. Don't worry, nothing will be thrown away. Keep your spirits up. Love Your mother

  • 23 Maart 2011 - 17:27

    Connie:

    Hoi Nicole, NYC - ik ben jaloers al was het maar voor een weekendje! Klinkt goed allemaal, nu dan weer even hard aan de slag maar er komen vast nog meer uitstapjes. Enjoy.

  • 24 Maart 2011 - 10:49

    Rozemarijn:

    Klinkt goed! De keys ben ik ook wel eens geweest, klinkt nog steeds heerlijk! Ik ben inmiddels alweer 3 weken in het Nl. Hier het weer...zon en 13 graden ofzo... dat is beter dan het hele koude. Succes meissie! Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 26524

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: