Work hard... party hard! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Work hard... party hard! - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Work hard... party hard!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 April 2011 | Verenigde Staten, New Haven

Het is 6 AM en ik loop wederom naar het lab, nadat ik ongeveer 4 uur daarvoor door mijn wekker heen ben geslapen. Mijn embryo's groeien als kool en 24/7, dat betekent dus dat ik bij bepaalde proeven op achterlijke tijden naar het lab moet en dan om de 4 (!) uur. Nadat ik de vorige weken zo stellig had volgehouden zeker niet als die andere mensen hier elk moment van de dag naar het lab te gaan, kan ik er nu echt niet meer onderuit.
In tegenstelling tot het lab, kan ik gelukkig wel slachtoffers vinden om mij te vergezellen naar de kroeg.. work hard is immers ook: party hard! anders houdt je het hier nooit vol.
Afgelopen vrijdag was het 'Yale Cadaver' bal. Een lugubere naam, voor een feestelijk evenement; de eerstejaars vieren dat ze anatomie hebben afgesloten en alle geneeskundestudenten zijn uitgenodigd. Maryam (ook uit AMS) en ik besluiten een uur voordat de bus vertrekt ook maar onze jurk aan te schieten en deze 'prom' mee te pakken.
Terwijl de bus ons naar het luxe resort brengt, kijk ik om me heen; dit zijn dus alle artsen in spe, de mensen waar we later allemaal onze levens aan toevertrouwen, waar we maar vanuit gaan dat zij het beste met ons voor hebben. Bizar eigenlijk, want ze weten allemaal heel goed hoe je een feestje moet bouwen, de voetjes van de grond houdt en de beste mixdrankjes maakt. Het is aan het einde van de avond maar goed dat de shuttle ons allemaal terug brengt. Terug naar Harkness, waar de afterparty op de 9e verdieping nog even doorgaat. Het blijkt de perfecte bonding te zijn voor de rest van mijn tijd hier; de plannen om aankomend weekend weer naar NYC te gaan zijn niet van de lucht.
Keep you posted!
Nic

  • 05 April 2011 - 08:03

    Suus:

    Heee nic!
    Dat klinkt goed! (vooral die partys natuurlijk!) Maar gaat ook wel lekker met je onderzoek zo te horen. Super!
    Kusss

  • 05 April 2011 - 08:23

    Mom:

    It sounds like you are super busy. Hopefully you can catch up on your sleep when you are here. Miss you.
    Mom

  • 05 April 2011 - 12:03

    Willie:

    heerlijk die verhalen van je. zijn mijn immer SOGmomenten. ik sla ze ook op, zodat je er maar mooi een boek van kan maken later ;)
    keep on posting!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 26524

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: