Decadentie - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Decadentie - Reisverslag uit New Haven, Verenigde Staten van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Decadentie

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 April 2011 | Verenigde Staten, New Haven

Als ik terugdenk aan de vorige weken, kan ik me niet zo goed herinneren wat er nou eigenlijk zo anders was. Ik bevind me nog steeds op het lab, werk me nog steeds een slag in de rondte, maar de resultaten mogen er zijn, Scott is mega enthousiast en content.
Toch wel; mijn decadente tripjes naar Amsterdam en NYC.
Samen met Richard, Daniel en Maryam hadden we het spontane plan opgepakt om een weekendje naar NYC te gaan. Hotel geboekt, geld in de pocket en GAAN! Het werd een trip van uitersten. De Century 21 werd leeggeshopt door Maryam en mij, decadent uit eten op Park Ave., en op naar de clubs. Ja, geloof het of niet...volledig in cluboutfit begaven we ons naar het Ganzevoort, mooie strakke club met uitzicht op de Hudson River, waar iedereen toch wel uit de hoogte neerkeek op 'ons studentjes'. Een Mojito was het hoogtepunt, aangezien de mensen niet wisten hoe ze het hier naar hun zin moesten hebben. Tijd dus om te dansen, maar niet hier. We begeven ons naar de Lower East Side, een wat meer studentikozere omgeving, maar helaas de prijzen zijn dat niet. $30 voor entree schrikt ons wel een beetje af...en ja wat gebeurt er dan? Ronddwalen, dwalen tot je de club van je dromen vindt om te dansen, terwijl je weet dat je die toch niet vindt. We eindigen in een of andere Hispanic/R&B/Hiphop-club, waar ik duidelijk niet weet hoe ik me moet gedragen. MIjn ogen poppen uit hun kassen, zoals ook menig vrouwenlichaam zich niet binnen de contouren van kledij begeeft.
Middels een helse rit in yellow cab uiitgeput terug naar het hotel. Wat later een residentie voor 'single teen moms' blijkt te zijn. Gelukkig hebben we onze spullen nog.
De volgende dag brengt Maryam en mij naar de Perzische parade; de viering van het Perzische Nieuw Jaar. En ook hier wordt gedanst, midden op Madison Square, je weet wel zo heel sierlijk, en ook nu weet ik niet waar ik kijken moet. Ik versta geen Farsi en alle Perzische dames zijn nep; kind aan huis bij de plastische chirurg. Iedereen heeft een nose-job gehad of staat strak van de Botox, om maar zo 'westers' mogelijk te lijken. Bizar.
Nog een paar daagjes op het lab en ik begeef me in het vliegtuig naar Amsterdam; Pa wordt 50, mijn ouders 25 jaar getrouwd, dat moet gevierd worden! Het resulteert in 'weekendje Amsterdam', veel decadenter wordt het niet. Of toch wel? Terug vlieg ik mee met pa, in de cockpit welteverstaan en verblijf ik nog een dagje in New York. Ineens heb ik weer verhalen voor tien om de mensen hier te vermaken. Toch kriebelt het alweer voor nieuw avontuur.. Colorado here I come!
Keep you posted!
Nicole

  • 24 April 2011 - 17:51

    Ieke:

    He nicole, weer een genot om over je schouder mee te kijken! En mee te genieten van je avonturen. Wij zijn net terug uit bali, heerlijk gehad met z'n 2en. En morgen nog een paar dagen met z'n allen op de camping in otterloo! Het is hier geweldig weer, 25 graden. Groetjes, ieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New Haven

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 26529

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: