Chile! - Reisverslag uit La Serena, Chili van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Chile! - Reisverslag uit La Serena, Chili van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Chile!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Juni 2011 | Chili, La Serena

In een donker sketchy internetcafe schrijf ik dit, nadat ik net naar de beste Argentijnse kapper ooit ben geweest!
We bevinden ons inmiddels al in La Serena, ongeveer 7uur rijden boven Santiago.
Na Santiago een paar dagen in het pittoreske Valparaiso verbleven, waar de huisjes gekleurd zijn, Pablo Nerudo een echte volksheld is en de zeehonden zich 24/7 op een boei bevinden. We begeven ons naar Vina del Mar, waar we onze voeten voor de eerste keer in The Pacific dopen.. KOUD!
Na Valparaiso op naar La Serena,een surfmekka dat we wel willen uitchecken.. We komen ´s ochtends om 3uur aan in het hostel, waar een Australier al languit op de bank zijn roes ligt uit te slapen...dat belooft wat! We begeven ons naar Parque Nacional de Humboldt, op zoek naar pinguins...welke we niet vinden, wel dolfijnen, zeehonden, pelikanen en hele hoge golven.. Het meisje achter me trekt toch enigszins groen weg en we begeven ons net op tijd naar de pier weer terug.. Volgende dag naar Valle Elqui.. Pisco proeven! Pisco, pisco, pisco was het kernwoord van deze dag... die dan ook geheel in stijl met pisco sour en mango sour werd afgesloten in het hostel.. terwijl de Australiers met onze receptioniste aan de haal gaan, worden Vi en ik in het Zuid Amerikaanse dansen geintrodueerd.. Terwijl Humberto (Brazilie) mij de salsa leert (you are a real latinamerican dancer!), Vi met Carlos (Colombia) de Merengue danst, probeer ik af en toe ook Pablo (Venezuela) en Luis (Chile) de dansvloer op te trekken.. het is inmiddels diep in de nacht.. Humberto doet mij een waar huwelijksaanzoek, Vi wordt door Carlos verleid om naar het dak te gaan... we kijken elkaar aan; tijd om toch maar naar bed te gaan..
Volgende stop: Antofagasta!
Hasta luego!
Besos,
Nic

  • 28 Juni 2011 - 21:30

    Suus:

    haha, leer mij die moves in barca aigth!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, La Serena

Yale University - New England - USA

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2012

Caribbean paradise

20 Mei 2012

Caribbean paradise

10 Mei 2012

Oddities

07 Oktober 2011

Automekka Stuttgart

13 Augustus 2011

Weird Cowboys? Counting down the days
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26537

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 31 Mei 2012

Oddities

04 Oktober 2010 - 16 Augustus 2011

Yale University - New England - USA

04 Juli 2009 - 24 Juli 2009

Stamcelstage

07 Juni 2008 - 07 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: