Morgen wegg! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu Morgen wegg! - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

Morgen wegg!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 Juni 2008 | Nederland, Aalsmeer

Tis juni en weer tijd voor een nieuwe reis!
Dit keer is Suriname aan de beurt. Samen met Violet, Kiry en Yannick gaan we voor een maand verpleeghulpstage lopen in het Diaconessenziekenhuis te Paramaribo.
Dat betekent billen wassen en eten geven. Iedereen is vandaag pas begonnen met pakken, gisteren tentamen gehad en vorige week dus echt tijd om er hard over na te denken hebben we niet gehad! Maar nu komt het wel heel erg snel heel erg dichtbij!
Ik vlieg morgen samen met mn vader, de vlucht van half 1 hebben we. Vi, kir en yannick vliegen om half 3.
We hebben maar in Paramaribo afgesproken bij het huisje waar we gaan verblijven. Geen idee hoe het er uit ziet en wat we moeten verwachten.
Al met al wordt het vast heel leuk!

Liefs,
Nicole

• 06 Juni 2008 - 16:23

Marijne:

Wat leuk dat je stage gaat lopen in Suriname!
    Ik wens je heel veel plezier & succes met de billen. Hehe

Goeie reis morgen!

xx

• 06 Juni 2008 - 17:23

Brigit:

he, heel veel plezier!!! Alweer een fantastische ervaring.
    groetjes Brigit

xxxx irma

• 07 Juni 2008 - 12:57

Lisette:

Chickies en Yannick,
    Als het goed is zitten jullie nu allemaal in het vliegtuig! hoop dat de reis een beetje oke is en ben heel benieuwd naar de verhalen!
    Kus

• 08 Juni 2008 - 09:42

Raldo:

Ga jij maar lekker billen wassen meid! Veel plezier en we spreken elkaar snel weer een keer.
    Veel plezier.

Groetjes Raldo & Maaike

• 09 Juni 2008 - 11:43

Erik:

Ola chiquas en chiqo ;)! Hoe bevalt het "gogo's" wassen? Zit nu de nerd uit te hangen voor 3d-mens, wat een mazzelkonten zijn jullie ook! Geniet ervan, ben benieuwd naar jullie ervaringen :).

Kusje!

• 09 Juni 2008 - 14:37

Liset:

Heey nicie,
    veel succes en plezier!! Vet leuk dat je naar suriname gaat, wist ik helemaal niet! Snel wat afspreken als we allebei terug zijn!!
    Heel veel liefs uit Barca :)

• 09 Juni 2008 - 17:26

Suus:

yo chico en chica's!

hoe bevalt het daar in suriname?
    ik heb vandaag mijn eerste stage dag gehad en het was echt heel erg leuk! wat een schattige ouwe mensjes zeg :D
    kusje kusje ;)