De laatste dagen en weer terug.... - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu De laatste dagen en weer terug.... - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Nicole Veenendaal - WaarBenJij.nu

De laatste dagen en weer terug....

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Juli 2008 | Nederland, Aalsmeer

Net de laatste week weer gehad.... goede evaluaties van zuster Lucia gehad (die gewoon maar wat aankruiste en ons een groep3 achtige tip mee gaf). Vervolgens donderdagavond zoals vanouds weer naar The Havana Lounge, waar deze keer niet normaal veel negers op ons af werden gevuurd....we hebben het gelukkig overleefd!
Vrijdag zijn we met zo goed als iedereen van Geneeskunde/UvA en familie (totaal 26 man) op de boot met Lendy over de Suriname rivier gevaren en de Commewijne Rivier. We zijn als eerste naar fort Nieuw Amsterdam gegaan, om toch nog een beetje cultureel te doen en een goede indruk achter te laten bij de ouders. Vervolgens naar Braamspunt: dit is een stukje land dat precies op de hoek ligt van waar de rivier en de zee bij elkaar komen. Hebben hier op het strand gelegen en gezwommen tussen de dode vissen. Hier was ook een garnalendorpje die zorgden vor de bereiding van de gevangen garnalen. Een aantal personen verbrandden dodelijk (ik noem geen namen) en het wwas dus duidelijk tijd om verder te gaan... op naar plantage Rust en Werk: onderweg kwamen we nog dolfijnen tegen in de rivier! De plantage was eigenlijk heel erg saai en niet heel boeiend om te zien... Dus weer terug de boot in om dolfijnen te spotten! Echt supergaaf!!! Heel veel dolfijnen gezien! Het werd alleen al wat schemerig dus weer terug naar huis...Zijn savonds nog naar de Zsa Zsa Zsu geweest (een andere club hier in Par-bo) om weer maar 2 uur te slapen als die nacht daarvoor...
Zaterdag nog heel wat dingetjes geregld, koffer gepakt (en een uur op de taxi Herfst gewacht (ergens verre familie van Aaron Winter (yeah right))) en souvenirs gekocht, om vervolgens heerlijk aan het zwembad te liggen...
Moest helaas al weer om half 5 weg uit het hotel opweg naar het vliegveld! Wat een drukte bij het inchecken en de douane! Echt alles wordt drie keer gecontroleerd op drugs etc. Zelfs je paspoort wordt gekopieerd! Over het platform naar het vliegtuig en in de cockpit mee met opstijgen en landen...
Om 08.35 geland op de Polderbaan te schiphol! Tijd om naar huis te gaan....
Het was fantastisch! Vi en Kir gaan vandaag weg uit Par-bo, Yannick blijft nog 2 weken...
We hebben genoten! En eindelijk zijn nu de foto's te zien!!!
Liefs,
Vi, Kir, Yannick en Nic

• 09 Juli 2008 - 15:00

Denise:

Heyey Nicole,

Fijn dat je het zo leuk gehad heb! nu op naar dancevaley ;) zie je zaterdag..